preskoči na sadržaj

Osnovna škola Darda

 > Naslovnica
Vijesti

Čitamo mi, u obitelji svi!

Autor: Nataša Mesić Muharemi, 11. 2. 2014.

Ruksaci ponovno u akciji!

Čitamo mi, u obitelji svi

U organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara i ove se školske godine u našoj školi provodi nacionalni projekt poticanja čitanja među učenicima trećih razreda osnovnih škola, a u njega su uključeni i njihovi roditelji. Za projekt, kojega u cijelosti financira OŠ Darda, kupljena su četiri ruksaka, a u svakom se nalazi osam različitih knjiga. Projekt u OŠ Darda provodi školska knjižničarka Nataša Mesić Muharemi  u suradnji s učiteljicama trećih razreda: Mirelom Turk, Mirjanom Sambolec, Gordanom Vesić i Jelom Merdić. Cilj je projekta ukazati na važnost svladavanja tehnika čitanja kod učenika, a koje su vrlo važne za njegovo daljnje cjeloživotno učenje, na važnost roditelja kao uzora u procesu učenja čitanja i na važnost školske knjižnice kao informacijskog središta škole, koja promiče kulturu čitanja.

Navedeni je projekt osmišljen po načelu "putovanja" knjižnične naprtnjače od jednog do drugog učenika 3. razreda. Svakog se petka, prema unaprijed dogovorenom rasporedu, odabire jedan učenik koji nosi knjižničnu naprtnjaču doma. Naprtnjača gostuje u obitelji učenika pet dana. U njoj se nalazi 8 zanimljivih knjiga iz različitih područja (roman ili priča za djecu, zbirka pjesama za djecu, roman ili zbirka pjesama za roditelje, strip ili slikovnica za djecu s teškoćama u čitanju, popularno-znanstveni priručnik, priručnik za odgoj djece, priručnik za kvalitetno provođenje slobodnog vremena i popularno napisana knjiga o hrvatskoj povijesti, tradiciji i kulturi). Roditelji i djeca svaki dan barem 15 minuta ili pola sata zajednički čitaju i/ili razgledavaju knjige. Zajedno ili svatko posebno čita knjige naglas ili u tišini u krugu obitelji! Važno je da svi članovi obitelji tih pet dana pročitaju barem jedan ulomak, međusobno razgovaraju o pročitanom i da se druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja i pri tome se što više zabave.

Svoje dojmove, zanimljivosti i lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju u priloženu bilježnicu dojmova. Po osobnoj želji ukrašavaju svoje stranice dojmova, crtaju, pišu pjesmu ili sastavak, lijepe fotografiju sa zajedničkog čitanja, i sl.

Peti dan učenik knjižničnu naprtnjaču donosi u školu i nekoliko minuta prezentira svom razredu, učiteljici i knjižničarki svoje doživljaje i na taj se način uči usmenom izražavanju i potiče svoje razredne kolege na čitanje i izgradnju pozitivnog stava prema čitanju te izaziva njihovu radoznalost.

Projektom Čitamo mi, u obitelji svi želi se promicati razvoj obiteljskog čitanja koje sjedinjava čitanje iz užitka i informacijsko čitanje. Istodobno se promiče i važnost školske knjižnice u odgoju i obrazovanju učenika i u izgradnji njegovog osobnog identiteta.

 

 




Tražilica
 

----------

----------

----------

----------

Creative Learners, Tomorrow Entepreneurs

----------

Through artistic abilities to developed basic skils

----------

Promoting the social inclusion of our disadvantaged students

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi

CMS za škole logo
Osnovna škola Darda / Školska 9, HR-31326 Darda / www.os-darda.skole.hr / ured@os-darda.skole.hr
preskoči na navigaciju